W GetSupport zapewniamy kompleksowe usługi informatyczne, które wykraczają znacznie poza standardową obsługę IT.
GetSupport zapewnienia Ci nie tylko natychmiastową pomoc w przypadku awarii, lecz także stałą opiekę nad infrastrukturą IT na najwyższym poziomie.
Wybierając GetSupport, wybierasz partnera, który troszczy się o Twój sukces biznesowy i pomaga rozwijać się firmie.
Consulting i serwis informatyczny
Doradztwo optymalnych rozwiązań we wszystkich bieżących i planowanych działaniach wymagających użycia technologii informatycznej, zarówno systemowej jak i infrastrukturalnej.
- POMOC W DOBORZE ROZWIĄZAŃ IT
- PROJEKTOWANIE I BUDOWA SIECI KOMPUTEROWYCH
- ADMINISTROWANIE SIECI
- MODERNIZACJA/ NAPRAWA / WYMIANA SPRZĘTU
SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE
Wynajmując u nas sprzęt IT w przypadku awarii otrzymujesz natychmiast sprzęt zastępczy odpowiednio skonfigurowany i gotowy do pracy
- POMOC W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU IT
- SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA SPRZĘTU IT
- SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA OPROGRAMOWANIA
- DZIERŻAWA SPRZĘTU IT
- DOSTARCZENIE/ INSTALACJA ORAZ KONFIGURACJA WSZYSTKICH URZĄDZEŃ IT
- KONSERWACJA SPRZĘTU IT
- AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
- ZAPEWNIENIE ZASTĘPCZEGO SPRZĘTU W PRZYPADKU AWARII
- PRACE SERWISOWE U KLIENTA
- OPROGRAMOWANIE DO BACKUPU
- OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE
- KONFIGURACJA/MODERNIZACJA SIECI LAN/WLAN/VPN
- ADMINISTRACJA LICENCJI I PROGRAMÓW ORAZ ICH WERYFIKACJA POD KĄTEM LEGALNOŚCI
PRACA ZDALNA
Dbamy o komfortową oraz przede wszystkim bezpieczną prace zdalną dla Ciebie i Twoich pracowników
- WDRAŻANIE I UTRZYMANIE SYSTEMÓW PRACY ZDALNEJ PRZY POMOCY BEZPIECZNEGO SZYFROWANEGO POŁĄCZENIA VPN
- MONITORING PRACY ZDALNEJ
- ZDALNA POMOC TECHNICZNA W RAMACH HELPDESK
BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH W IT
Wdrożenie skutecznych zabezpieczeń dopasowanych pod konkretne potrzeby chroniące przed włamaniami i kradzieżą danych, w tym systemów chroniących przez nieumyślnymi błędami pracowników.
- AUDYT INFRASTRUKTURY IT
- AUDYT BEZPIECZEŃSTWA
- KONTROLA ZABEZPIECZEŃ SYSTEMU IT
- BEZPIECZEŃSTWO ZEWNĘTRZNE – ODPOWIEDNIA KONFIGURACJA FIREWALLE
- OCHRONA PRZED UTRATĄ DANYCH
- OCHRONA PRZED WYCIEKIEM DANYCH
- POLITYKI I PROCEDURY IT – RODO
- OCHRONA PRZED WSTRZYMANIEM DZIAŁANIA USŁUG
- SYSTEMY ANTYWIRUSOWE
- OCHRONA I ZABEZPIECZENIE STACJI ROBOCZYCH I URZĄDZEŃ MOBILNYCH
- WDRAŻANIE WIELOPOZIOMOWEGO BACKUPU DANYCH
- MONITORING BACKUPU I SYSTEMATYCZNE JEGO ODTWARZANIE
- MONITOROWANIE PRACY SERWERÓW I SIECI
- SZYFROWANIE DANYCH NA DYSKACH I URZĄDZENIACH PRZENOŚNYCH
- WDROŻENIE I ZARZĄDZANIE ACTIVE DIRECTORY I KONTAMI UŻYTKOWNIKÓW
MONITORING IT
Monitoring 24h kluczowych urządzeń i serwisów pozwala z wyprzedzeniem wychwycić i usunąć zagrożenia zapewniając Ci ciągłość pracy
- MONITORING SIECI I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
- MONITOROWANIE POPRAWNOŚCI WYKONANIA KOPII BEZPIECZEŃSTWA
- KONTROLA LOGÓW URZĄDZEŃ BRZEGOWYCH (ROUTER/ FIREWALL)
CHMURA
Przechowywanie, przetwarzanie i udostępnianie danych oraz aplikacji
- TWORZENIE I ADMINISTRACJA PRYWATNYCH CHMUR DO PRZECHOWYWANIA I WYMIANY PLIKÓW
- BACKUP DANYCH 24/7
HELPDESK – BIEŻĄCE WSPARCIE IT
Pomoc techniczna dla pracowników w dogodnej, dowolnie wybranej formie przez dedykowanego opiekuna.
- POMOC ZDALNA SPECJALISTY
- POMOC SPECJALISTY W SIEDZIBIE FIRMY
- SZYBKA REAKCJA NA AWARIE/ USTERKI/ ZGŁOSZENIA
- DEDYKOWANY OPIEKUN
- PRZYGOTOWANIE STANOWISK PRACY
- INSTALACJE DODATKOWEGO SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA